Кол-центр

Корпоративний кол-центр - це система, що дозволяє швидко та якісно задовольнити потреби кожного клієнта. Система максимально автоматизована, що дозволяє оператору без втрати часу обслужити абонента.

Завдання кол-центру:

  • можливість обробки дзвінків
  • надання інформаційних послуг абоненту
  • автоматична обробка та розподіл дзвінка
  • наповнення телефонної бази абонентів
  • інтеграція з різними системами підприємства
  • аналітика

Ми пропонуємо:

  • Розробка техніко-економічного обґрунтування
  • Аналіз необхідних вимог до системи
  • Розробка технічної документації
  • Підбір, поставка, монтаж комутаційного та серверного обладнання
  • Розробка програмного забезпечення відповідно до технічної документації
  • Встановлення та налаштування сервера телефонії на базі Asterisk
  • Інтеграція з різними інформаційними системами підприємства
  • Навчання персоналу
  • Технічна підтримка системи