Корпоративний кол-центр - це система, що дозволяє швидко та якісно задовольнити потреби кожного клієнта. Система максимально автоматизована, що дозволяє оператору без втрати часу обслужити абонента.
Завдання кол-центру:
- можливість обробки дзвінків
- надання інформаційних послуг абоненту
- автоматична обробка та розподіл дзвінка
- наповнення телефонної бази абонентів
- інтеграція з різними системами підприємства
- аналітика
Ми пропонуємо:
- Розробка техніко-економічного обґрунтування
- Аналіз необхідних вимог до системи
- Розробка технічної документації
- Підбір, поставка, монтаж комутаційного та серверного обладнання
- Розробка програмного забезпечення відповідно до технічної документації
- Встановлення та налаштування сервера телефонії на базі Asterisk
- Інтеграція з різними інформаційними системами підприємства
- Навчання персоналу
- Технічна підтримка системи